fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Zavést robotizaci jednoho procesu trvá ve velkých korporacích 4 - 6 měsíců

Zavést robotizaci jednoho procesu trvá ve velkých korporacích 4 – 6 měsíců

Pokud má zautomatizovaný proces řídit robot, implementace zahrnující analýzu stávajícího procesu, programování robotů a následně jejich použití spolu se zaměstnanci trvá v malých a středně velkých společnostech obvykle 4 až 6 týdnů, než dojde k automatizaci procesu robotem .Ve velkých korporacích to může být 4 až 6 měsíců.

Odborníci z nadnárodních organizací zmiňují, že zkušenosti s předchozí automatizací jsou jedním z nejdůležitějších faktorů stanovení implementačního času. Doba programování a analýzy závisí na složitosti procesu, zamýšlené úrovni automatizace v procesu a předávání mezi roboty a lidmi. Užívání robotů naživo vyžaduje rozsáhlé testování a školení zaměstnanců, kteří s nimi budou pracovat. Nejdůležitějším kritériem je tolerance chyb v procesu a jejich postupné odstraňování.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...