fbpx
[the_ad_group id="279"]
DomůAktuálněZákazníkům Amazonu pomůže s nákupem módy umělá intelgence

Zákazníkům Amazonu pomůže s nákupem módy umělá intelgence

Americký eshop Amazon spouští novinku z pole umělé inteligence, která zákazníkům ulehčí nákupy módy. Představil funkci StyleSnap, skrz kterou si zákazník vyfotí mobilním telefoonem oblečení z reálného světa, které se mu líbí, a aplikace mu sama vybere stejné či podobné oděvy od různých značek s jejich cenou a možností okamžitého nákupu. „Když zákazník nahraje obrázek, pro identifikaci objektu využijeme deep learning a dokážeme jej přesně kategorizovat. A poté najdeme zboží podobné danému objektu, které máma na Amazonu,“ uvedl Jeff Wilke, globální šéf pro B2C segment Amazonu.

Nejnovější

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...

10 trendů, které budou podle Accenture určovat směr pojišťovnictví v roce 2021

Nárůst významu lékařské a wellness péče, digitální transformace pojišťoven, speciální produkty ušité klientům na míru, udržitelný rozvoj i důvěra v tradiční velké pojistitele. To je...

CFO plánují zvyšovat svoje digitální investice

Cloudové ERP, pokročilá analytika a datové technologie či RPA jsou oblastmi, do nichž chtějí během příštích čtyř let investovat finanční a ekonomická oddělení podniků. Odhalil...