fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně WhatsApp: Omezení přeposlaných zpráv

WhatsApp: Omezení přeposlaných zpráv

WhatsApp omezil přeposílání zpráv. Každou zprávu je nově možné přeposlat maximálně pětkrát. Tvůrci aplikace tímto opatřením chtějí předcházet šíření fake news. Facebook, pod který WhatsApp spadá, opatření zavedl mimo jiné již před půl rokem v Indii, kde takto reagoval na sérii veřejných lynčů, podnícených falešnými zprávami rozšířenými přes WhatsApp. Dosud se zpráva dala přeposlat až dvacetkrát. „Množství přeposlaných zpráv se omezilo celosvětově. Díky tomuto opatření zůstane WhatsApp v prvé řadě aplikací určenou pro dopisování s blízkými. Samozřejmě zpětnou vazbu budeme sledovat a časem se k tématu virálního obsahu vrátíme,“ uvedla mluvčí firmy.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...