fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Využití umělé inteligence v credit scoringu zvýší objem poskytnutých úvěrů při zachování...

Využití umělé inteligence v credit scoringu zvýší objem poskytnutých úvěrů při zachování rizikovosti

Tradiční metody hodnocení žadatelů o úvěr berou v úvahu pouze příjem a úvěrovou historii, což však může znemožnit přístup některých žadatelů k úvěrům. Automatizovaná verze, třeba s využitím umělé inteligence, by mohla věřitelům umožnit, aby kredibilitu žadatele vyhodnotili z tzn. alternativních zdrojů. Mohou posuzovat druh navštěvovaných webových stránek, druh nakupovaného zboží a preferovaný způsob nákupu v e-shopech apod. On-line chování může naznačovat, zda je pravděpodobné, že klient dostojí svým závazkům a splatí své půjčky. Vstup robotizace do hodnocení žadatelů a jejich schopnosti splácet může nepřímo podpořit množství poskytnutých úvěrů.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...