fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Výdaje na internet věcí se v roce 2022 téměř zdvojnásobí

Výdaje na internet věcí se v roce 2022 téměř zdvojnásobí

Zatímco v letošním roce mají výdaje na internet věcí (IoT) dosáhnout 725 miliard dolarů, v roce 2022 už to bude 1,2 bilionu dolarů. Jde tak o prudce rostoucí sektor, který začíná být pro řadu společností zajímavý. „Firmy vnímají, že internet věcí je pro ně důležitý, často si však neumí představit efektivní využití v praxi. Na nás je, abychom jim ho ukázali,” vysvětluje Lenka Nováková, ředitelka divize Internetu věcí v Adastře.

Nejvíce se bude investovat ve výrobním sektoru, kde si IoT ukrojí 24 procent celkových výdajů. Druhý největší bude trh spotřebitelů, který bude tvořit 16 procent. Kolem jedné desetiny celkových výdajů utratí vlády, poskytovatelé zdravotní péče nebo firmy podnikající v dopravě.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...