fbpx
Úterý, 11 srpna, 2020
Domů Aktuálně Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu

Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu

Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. Podle společnosti ve světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost. Senzorický branding zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Visa se rozhodla pro optimistický a energický zvuk, který doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem.

- Reklama -

Nejnovější

Accenture: Oddělení ve firmách si spíše konkurují, než aby spolupracovaly na digitalizaci

Většina společností plně nezhodnocuje své investice vložené do digitalizace. Podle studie společnosti Accenture až 75 % manažerů přiznává, že jejich firemní oddělení...

🎧🎤Jan Huml (Securitas ČR): Zjistili jsme, že termokamery mají pro lidi významný psychologický efekt

Průmyslové kamery, které se nachází všude kolem nás ve veřejných i soukromých prostorách, už neslouží jen k prostému přenosu obrazu na monitory...

Gartner: Až 82 % vedoucích pracovníků plánuje svým zaměstnancům trvale umožnit částečný home office. Řada z nich ale bude před domovem preferovat práci z chytré kanceláře

Řada podniků svým zaměstnancům v budoucnu nabídne kombinovanou práci z domova i kanceláře. Vyplynulo to z průzkumu poradenské společnosti Gartner, podle kterého...

Studie: Jakou komunikaci s firmami preferují zákazníci?

E-mail rozhodně vede, komunikaci od firem chce tímto způsobem dostávat 83 % zákazníků. Když jde ale o něco opravdu důležitého, očekávají, že...

Evropa je celosvětovým lídrem ve využívání služeb e-governmentu, Česko má vůči zbytku EU co dohánět

Jen polovina Čechů, kteří loni potřebovali odeslat státu formulář, využila elektronickou formu. Informoval o tom portál datové žurnalistiky Evropa v datech. Ukazuje...