fbpx
Pondělí, 24 února, 2020
Domů Aktuálně Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu

Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu

Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. Podle společnosti ve světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost. Senzorický branding zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Visa se rozhodla pro optimistický a energický zvuk, který doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem.

Nejnovější

Starý svět, nové technologie. Už i vinařům pomáhá umělá inteligence

0
Vinařství má v Česku dlouhou tradici. Je považováno za jedno z nejstarších řemesel vůbec, ale ani jemu se nevyhýbá vliv nových technologií...

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...