fbpx
Středa, 19 února, 2020
Domů Aktuálně Více jak 55 % žen uvádí, že v domácnostech rozhoduje o nákupu...

Více jak 55 % žen uvádí, že v domácnostech rozhoduje o nákupu moderních technologií

Nové průzkumy v Evropě odhalily změny trendů v tom, kdo obvykle vlastní, nakupuje a používá spotřební elektroniku a elektronické pomůcky v moderní chytré domácnosti. Více než polovina žen (55 %) napříč Evropou totiž uvádí, že ve svých rodinách „přebírá velení“ nad technikou.

Společnost D-Link se dotazovala více než 8 000 lidí ve Velké Británii, Francii, Itálii, Německu a Španělsku a zjistila, že více než 480 000 000 Evropanů (65 %) dnes vlastní nebo plánuje, že zakoupí do své domácnosti reproduktor s hlasovým asistentem. Z toho počtu vlastní takové zařízení nebo ho chce v blízké budoucnosti koupit více než 61 % evropských žen.

Studie společnosti D-Link také zjistila, že v průměru asi polovina žen v celé Evropě (55 %) je ve svých rodinách tou osobou, která koupí a bude tyto chytré pomůcky používat nejvíce. Mezi největší příznivce techniky patří ženy v Itálii, jelikož více než 62 % z nich uvádí, že moderní technologie nakupují a používají ze všech členů domácnosti nejvíce. Za nimi následují ženy v Německu a Španělsku (59 %), Francii (54 %) a ve Velké Británii (37 %).

Při zkoumání nejběžnějších způsobů použití chytrých reproduktorů s hlasovým ovládáním se ukázalo, že většina Evropanů (71 %) využívá tato zařízení hlavně k poslechu hudby, rádia nebo podcastů. Poté následují informace o počasí (57 %), funkce budíku nebo časovače (52 %), zjišťování nejnovějších zpráv a aktuálních událostí (52 %) a pokládání vtipných dotazů (41 %).

Výzkum dále zjistil, že více než dva z pěti lidí v celé Evropě (42 %) používají reproduktor s hlasovým asistentem ve spolupráci s dalšími chytrými domácími zařízeními, jako jsou chytré zásuvky, routery, domácí bezpečnostní kamery a různé senzory.

Nejnovější

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...