fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Vědec: Lidé budou mít do deseti let intimnější vztahy s roboty

Vědec: Lidé budou mít do deseti let intimnější vztahy s roboty

Zhruba do deseti let by lidé by mohli mít intimnější vztahy s roboty. V rozhovoru s ČTK to řekl zakladatel vědeckého festivalu Future Port Prague Martin Holečko. Očekává rovněž propojení mozku s počítačem a ústup soukromého vlastnictví aut. Holečko je členem skupiny A360 založené americkým podnikatelem Peterem Diamandisem, která se zabývá trendy a průlomy v technologickém rozvoji a jejich dopady na byznys a společnost. Vztahy lidí k robotům by se podle něj mohly změnit do deseti let. „Ve chvíli, kdy věci začnou inteligentně odpovídat a reagovat, bude přirozené, že se i vztahy k nim začnou prohlubovat,“ uvedl Holečko. Roboti už dnes pomáhají seniorům, aby zůstali déle samostatní, a některé firmy vyvíjejí roboty společnice a společníky i v sexuálním smyslu.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...