fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně V České pojišťovně likvidují pojistné události drony

V České pojišťovně likvidují pojistné události drony

Inovace vstupují do likvidace pojistných událostí. „Používáme vlastní drony při likvidaci škod. Česká pojišťovna je vůbec první pojišťovnou u nás, která má na drony licenci a k této věci je využívá. Drony jsou skvělými pomocníky ve chvílích, kdy potřebujeme detailně zdokumentovat rozsáhlé škody nebo škody na těžko přístupných místech. Své využití najdou zejména v pojištění majetku a v zemědělském pojištění,“ uvádí Ivana Buriánková, tisková mluvčí České pojišťovny.

Likvidace je jednodušší i pro klienta. „AXA uvedla na trh on-line aplikaci na hlášení pojistných událostí v rámci neživotního pojištění pro drobné škody motorových vozidel. Nástroj ve čtyřech krocích nejen vyhodnotí rozsah poškození automobilu, ale automaticky stanoví výši pojistného plnění. V případě výplaty pojistného na účet klienta se významně zkrátí čas vyřízení pojistné události na 48 hodin,“ uvádí Tomáš Kolder z AXA pojišťovny.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...