fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně V Brně vzniká centrum pro ženy, kde se naučí základy programování

V Brně vzniká centrum pro ženy, kde se naučí základy programování

V Brně vzniká centrum pro ženy, kde se naučí základy programování. Vzdělávací komunitní centrum, v němž budou kurzy informačních technologií pro ženy a mládež, vzniká v prostorách areálu CTP Ponávka v Brně. Za vznikem centra je nezisková organizace Czechitas. Chce otevřít tento obor více ženám, které jsou často názoru, že IT není obor pro ženy. „Přitom i velké IT firmy toto chtějí změnit a mají o ženy jako zaměstnance zájem, protože k úkolům přistupují jinak a s mužskými zaměstnanci se dobře doplňují,“ uvedla pro ČTK za Czechitas Barbora Kadlčková.

Czechitas pořádají jednorázové i dlouhodobé kurzy pro ženy programování v jazycích Python nebo Java, kurzy grafického designu, tvorby webu i digitálního marketingu. Ceny se pohybují od 500 korun za jednotlivý kurz po 3500 korun za 12 lekcí. Pro děti jsou určené kroužky programování, Czechitas pořádáí i rekvalifikační kurzy.

Centrum Czechitas se pro veřejnost otevře v posledním týdnu v září.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...