fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Umělá inteligence míří do Hannoveru

Umělá inteligence míří do Hannoveru

Jedním z hlavních témat veletrhu HANNOVER MESSE bude letos využití umělé inteligence, strojového učení a VR/AR. Propojení strojů ve výrobě a vývoj chytrých komponent přináší velká množství dat, která představují základ využití inovativních technologií. Do Hannoveru přijede mnoho vystavovatelů, kteří předvedou právě řešení na bázi umělé inteligence – zvláště Machine-Learning a Deep-Learning nacházejí velmi rychle cestu do továren. Tak lze v průmyslové výrobě přistupovat k úkolům, které byly dosud neřešitelné, nebo řešitelné jen velmi náročně. Příkladem je rozpoznání vzorů a korelací na bázi nestrukturovaných dat jako jsou obrázky, videa nebo zvuky v kombinaci s daty z výroby. Takové propojení usnadňuje včasnou identifikaci závad a problémů. Veletrh HANNOVER MESSE se uskuteční od 1. do 5. dubna 2019 v Hannoveru.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...