fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Umělá inteligence Facebooku porazila nejlepší pokerové hráče

Umělá inteligence Facebooku porazila nejlepší pokerové hráče

Vědci z laboratoří Facebooku a univerzity Carnegie Mellon vyvinuli AI algoritmus, kterému se podařilo poprvé porazit více hráčů v pokerové partii. Hrála se varianta Texas Holdem a sázky na výhru byly bezlimitní. Dvanáctidenního turnaje se účastnilo 12 profesionálních hráčů včetně velkých jmen jako jsou Chris Ferguson nebo Greg Merson, kteří proti algoritmu nazvanému Pluribus sehráli více než tisíc her. Pluribus v průměru vyhrával 1000 dolarů za minutu, čímž přesvědčivě překonával své soupeře. Podle vědců jde o další milník v umělé inteligenci, která má nad lidmi v některých hrách již úspěchy, ovšem zatím šlo o převážně o hry postavené na logice a managementu hracího pole jako jsou například šachy.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...