fbpx
[the_ad_group id="279"]
DomůAktuálněTržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun. Adastra Group v...

Tržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun. Adastra Group v ČR rostla více než o čtvrtinu

Mezinárodní konzultační skupina Adastra Group zveřejnila svoje hospodářské výsledky za rok 2019. Loni zaznamenala tržby ve výši více než 3,8 miliard korun. Oproti roku 2018 se jedná o devítiprocentní nárůst. Adastře Group v České republice v loňském kalendářním roce vzrostly tržby o 28 procent. 

Mezinárodní konzultační společnost Adastra Group, která má více než dva tisíce konzultantů po celém světě, loni dosáhla tržeb ve výši 3,824 miliard korun. Oproti předchozímu kalendářnímu roku to byl devítiprocentní nárůst. „Česká Adastra k celkovému růstu významně přispěla. Tržby Adastry ČR se v kalendářním roce 2019 zvýšily dokonce o 28 procent, což je ještě o 5 procentních bodů více než v předchozím období,” vysvětluje generální ředitel společnosti Adastra ČR Pavel Kysela.

Rok 2019 byl pro Adastru ve znamení úspěšných realizací

Česká Adastra v roce 2019 uvedla na trh nové platformy v oblasti digitální transformace. Jednalo se například o platformu TASP pro optimalizaci výrobních a logistických operací postavenou na bázi umělé inteligence. V segmentu telekomunikací společnost využila umělé inteligence pro vývoj řešení na detekci podvodného jednání. 

Zákazníkům v oblasti logistiky jsme začali nabízet tzv. chytré sklady postavené na technologiích internetu věcí. Tato řešení optimalizují vychystávání zboží, pohyb po skladu či logistickém areálu, včetně monitoringu vytíženosti vysokozdvižných vozíků,” popisuje Pavel Kysela. IoT (internet věcí) společně s video analytikou podle něj zvyšuje i bezpečnost práce. Vyhodnocuje například, co se děje v prostoru sledovaném kamerou, a upozorní na bezpečnostní rizika.

Novinky si Adastra ČR nachystala i pro bankovní a finanční instituce, pojišťovny nebo telekomunikační operátory. Její digitální onboarding umožňuje uzavřít smluvní vztah s klientem bez osobního kontaktu či návštěvy pobočky během několika minut. 

Velký zájem vzbudilo i řešení personalizovaných videí, které dokáže efektivně nahradit nabídky služeb a zboží zasílané emailem nebo komunikované po telefonu. Řešení přináší až čtyřnásobný nárůst konverzí proti tradičním metodám. Pomáhá značkám budovat intenzivnější a osobnější vztah se zákazníky a zvyšuje jejich loajalitu.

Novinky v oblasti digitální transformace jsou pro Adastru přirozeným rozšířením tradičních kompetencí společnosti v oblasti zpracování dat a datové integrace. 

Jedním z významných projektů minulého roku bylo dokončení nového datového skladu pro pojišťovny Kooperativa a ČPP. Adastra ČR navíc získala nové zákazníky, mezi kterými nechybí např. Philip Morris ČR, APS Holding, ING Bank N.V., Kurdistan Pipeline Company, Zenoo, Telekom Srbija či Telenor v Maďarsku, Srbsku a Bulharsku. „V roce 2019 pracovala česká pobočka pro více než 160 zákazníků z celého světa. Počet našich zákazníků se zvýšil o 10 procent,” říká Pavel Kysela a dodává: „Jsme pyšní i na člena naší skupiny, společnost Blindspot Solutions, která plní roli kompetenčního centra pro umělou inteligenci a v loňském roce obdržela ocenění Deloitte Technology Fast 50 jako třetí nejrychleji rostoucí firma ve střední Evropě.” 

V roce 2019 Adastra pokračovala v investicích do vývoje vlastních produktů a řešení, řadu z nich uvede na trh v průběhu roku 2020.

Veronika Říčková
Devatenáct let zkušeností v médiích (jako novinářka i jako PR managerka)...

Nejnovější

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...

10 trendů, které budou podle Accenture určovat směr pojišťovnictví v roce 2021

Nárůst významu lékařské a wellness péče, digitální transformace pojišťoven, speciální produkty ušité klientům na míru, udržitelný rozvoj i důvěra v tradiční velké pojistitele. To je...

CFO plánují zvyšovat svoje digitální investice

Cloudové ERP, pokročilá analytika a datové technologie či RPA jsou oblastmi, do nichž chtějí během příštích čtyř let investovat finanční a ekonomická oddělení podniků. Odhalil...