fbpx
Domů Aktuálně Tržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun. Adastra Group v...

Tržby skupiny Adastra loni dosáhly na 3,8 miliard korun. Adastra Group v ČR rostla více než o čtvrtinu

Mezinárodní konzultační skupina Adastra Group zveřejnila svoje hospodářské výsledky za rok 2019. Loni zaznamenala tržby ve výši více než 3,8 miliard korun. Oproti roku 2018 se jedná o devítiprocentní nárůst. Adastře Group v České republice v loňském kalendářním roce vzrostly tržby o 28 procent. 

Mezinárodní konzultační společnost Adastra Group, která má více než dva tisíce konzultantů po celém světě, loni dosáhla tržeb ve výši 3,824 miliard korun. Oproti předchozímu kalendářnímu roku to byl devítiprocentní nárůst. „Česká Adastra k celkovému růstu významně přispěla. Tržby Adastry ČR se v kalendářním roce 2019 zvýšily dokonce o 28 procent, což je ještě o 5 procentních bodů více než v předchozím období,” vysvětluje generální ředitel společnosti Adastra ČR Pavel Kysela.

Rok 2019 byl pro Adastru ve znamení úspěšných realizací

Česká Adastra v roce 2019 uvedla na trh nové platformy v oblasti digitální transformace. Jednalo se například o platformu TASP pro optimalizaci výrobních a logistických operací postavenou na bázi umělé inteligence. V segmentu telekomunikací společnost využila umělé inteligence pro vývoj řešení na detekci podvodného jednání. 

Zákazníkům v oblasti logistiky jsme začali nabízet tzv. chytré sklady postavené na technologiích internetu věcí. Tato řešení optimalizují vychystávání zboží, pohyb po skladu či logistickém areálu, včetně monitoringu vytíženosti vysokozdvižných vozíků,” popisuje Pavel Kysela. IoT (internet věcí) společně s video analytikou podle něj zvyšuje i bezpečnost práce. Vyhodnocuje například, co se děje v prostoru sledovaném kamerou, a upozorní na bezpečnostní rizika.

Novinky si Adastra ČR nachystala i pro bankovní a finanční instituce, pojišťovny nebo telekomunikační operátory. Její digitální onboarding umožňuje uzavřít smluvní vztah s klientem bez osobního kontaktu či návštěvy pobočky během několika minut. 

Velký zájem vzbudilo i řešení personalizovaných videí, které dokáže efektivně nahradit nabídky služeb a zboží zasílané emailem nebo komunikované po telefonu. Řešení přináší až čtyřnásobný nárůst konverzí proti tradičním metodám. Pomáhá značkám budovat intenzivnější a osobnější vztah se zákazníky a zvyšuje jejich loajalitu.

- Reklama -

Novinky v oblasti digitální transformace jsou pro Adastru přirozeným rozšířením tradičních kompetencí společnosti v oblasti zpracování dat a datové integrace. 

Jedním z významných projektů minulého roku bylo dokončení nového datového skladu pro pojišťovny Kooperativa a ČPP. Adastra ČR navíc získala nové zákazníky, mezi kterými nechybí např. Philip Morris ČR, APS Holding, ING Bank N.V., Kurdistan Pipeline Company, Zenoo, Telekom Srbija či Telenor v Maďarsku, Srbsku a Bulharsku. „V roce 2019 pracovala česká pobočka pro více než 160 zákazníků z celého světa. Počet našich zákazníků se zvýšil o 10 procent,” říká Pavel Kysela a dodává: „Jsme pyšní i na člena naší skupiny, společnost Blindspot Solutions, která plní roli kompetenčního centra pro umělou inteligenci a v loňském roce obdržela ocenění Deloitte Technology Fast 50 jako třetí nejrychleji rostoucí firma ve střední Evropě.” 

V roce 2019 Adastra pokračovala v investicích do vývoje vlastních produktů a řešení, řadu z nich uvede na trh v průběhu roku 2020.

Veronika Říčková
Devatenáct let zkušeností v médiích (jako novinářka i jako PR managerka)...

Nejnovější

Leo Stöckl (Allianz SE): Každý manažer by měl rozumět datům. Bohužel nerozumí, a proto mnoho projektů nefunguje

Během více než dvacetileté profesní kariéry prošel Leo Stöckl všemi oblastmi pojišťovnictví. Přičemž pochopil, že k růstu i k běžnému provozu každé firmy,...

Ekonomický dopad 5G: Česku může přinést přes 100 miliard korun

Zpráva agentury Analysys Mason předpovídá ekonomický přínos spuštění 5G v Česku hodnotě 101,6 miliardy korun. Tento růst by přitom měl ze dvou...

KOMIX jako průvodce IT galaxií. Vývojářská společnost prošla rebrandingem

Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům...

Na změny v online prodeji se připravte včas. Svým zákazníkům tak zjednodušíte platby, radí generální ředitel VISA Marcel Gajdoš

Jak se připravit na změny v online prodeji, které vejdou v platnost na konci tohoto roku, a další rady obchodníkům přináší ve...

Cyril Klepek: dnes máme architekturu volby, která ekologii nepomáhá

Jeho firma Cyrkl provozuje digitální odpadové tržiště. S ním chce změnit odpadové hospodářství. Nyní je zapojených 1800 firem a meziměsíčně tržiště roste...