fbpx
- Reklama -
Domů Aktuálně Třetina lidí na sociálních sítích se obává umělé inteligence

Třetina lidí na sociálních sítích se obává umělé inteligence

Třetina lidí na sociálních sítích se obává umělé inteligence. Považují ji za potenciální hrozbu a mají strach ze zneužívání technologií. Naopak v tradičních médiích bylo v posledním roce jen jedno procento negativních zpráv o umělé inteligenci, nejčastěji je prezentována jako příležitost. Vyplývá to z analýzy společnosti Newton Media, která zkoumala více než 100.000 příspěvků na sociálních sítích a v českých médiích.

- Reklama -

Nejnovější

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Budoucnost kamenných prodejen: Jak dostat zákazníky zpátky do obchodů?

Se změnou nákupního chování zákazníků vlivem pandemie koronaviru a karanténních opatření s tím spojených si řada kamenných obchodů klade otázku, jak svým...

Datová analytika v praxi: Na VŠE začali exkluzivně vzdělávat profesní magistry

Vzdělání propojené se zkušenostmi z praxe. Přesně to chybí čerstvě vystudovaným datovým analytikům v Čechách. Změnit by to mohla nová expertní platforma...

Průzkum: České firmy zaspaly a dohánějí až 14letý dluh vůči digitalizaci

Pro firmy v Česku jsou nové IT technologie prioritou. I přesto jejich implementace postupuje velmi pomalu. Důkladnou prověrkou pro podnikové IT byla jarní...

Obchody v okolních státech hlídají dodržování nošení roušek daleko důsledněji, říká Ondřej Vaněk z Blindspotu

Chytrá platforma Macula umí rozpoznat, zda má člověk správně nasazenou roušku a zda dodržuje bezpečnostní odstup od ostatních. Česká firma Blindspot Solutions...