fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Smíchovská střední průmyslová škola dnes otevřela laboratoř internetu věcí

Smíchovská střední průmyslová škola dnes otevřela laboratoř internetu věcí

Smíchovská střední průmyslová škola dnes otevřela laboratoř internetu věcí

Laboratoř vznikla díky dotaci od magistrátu, který školu zřizuje a v minulosti jí přispěl například na vybudování pracoviště kyberbezpečnosti, kde zkušebně funguje připravovaný nový učební obor pro střední školy zaměřený na kybernetické hrozby. Škola má i další podobné laboratoře, mj. virtuální reality. Partnerem projektu IoT je Centrum města budoucnosti Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky při ČVUT.

Na Smíchovské SPŠ se vyučují moderní obory z oblasti informačních technologií, jako jsou virtuální a rozšířená realita, internet věcí či robotika. Škola pro letošní školní rok obdržela 564 přihlášek, což je téměř čtyřnásobek nabízené kapacity.

- Reklama -

Otevření se zúčastnili ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček (ANO) a pražský primátor Zdeněk Hřib (Piráti), který zároveň se studenty jednoho z letošních prvních ročníků zahájil výuku a popřál jim štěstí při studiu.

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...