fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně „Smart“ věci potřebují rychlejší sítě

„Smart“ věci potřebují rychlejší sítě

Více než 86 % organizací očekává v příštích několika letech zvýšení svých výdajů na připojení k internetu (vyplývá to z průzkumu společnosti Zebra). Kombinace nastupujících 5G sítí a mobilních řešení otevírá nové možnosti využití pokrokových zařízení umělé inteligence (IoT). Ukázkovým příkladem je zapojení chytrých brýlí s podporou technologií asistované reality do podnikového prostředí. Například pracovníci na výrobní lince v montážním závodě mohou brýle využít k řešení nečekaných problémů, nebo k přizpůsobení se aktuálním pokynům v reálném čase. Díky nástrojům pro komunikaci těchto zařízení lze kdykoli požádat o pomoc vzdáleného odborníka. Ten uvidí na svém monitoru problém z pohledu pracovníka. Tím se eliminují chyby při výrobě, stoupne efektivita práce.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...