fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně Samsung byl i loni jedničkou v prodeji chytrých telefonů

Samsung byl i loni jedničkou v prodeji chytrých telefonů

První pozici v prodeji chytrých telefonů si i v loňském roce udržel Samsung, avšak meziročně spadl z 21 na 19 procent. Druhý byl s 13,4 procenta Apple, který rovněž mírně ztratil. Nejvíce rostl podíl čínské firmy Huawei, která vyrostla z 9,8 na 13 procent a je třetí. Také další dvě nejrychleji rostoucí značky jsou z Číny – Xiaomi zvýšila svůj podíl o 2 procenta na 7,9 procenta a Oppo je těsně páté. Trh jako takový zpomalil a připsal si růst pouze 1,2 procenta. Vyplývá to z průzkumu firmy Gartner.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...