fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Robotizace se nevyhýbá ani českým podnikům, hustota průmyslových robotů stoupá

Robotizace se nevyhýbá ani českým podnikům, hustota průmyslových robotů stoupá

V České republice bylo v roce 2018 prodáno více než 2 700 všech průmyslových robotů (včetně cobotů), přičemž jejich hustota se zvýšila ze 119 na 135 robotů na 10 000 pracovníků. Vyplývá to z nejnovější zprávy World Robotics Report publikovanou IFR. Podle ní bylo v roce 2018 po celém světě dodáno na 422 tisíc průmyslových robotů v objemu 16,5 miliardy dolarů. To představuje nový rekord. Na Slovensku vzrostla hustota využívaných robotů na 165 na 10 000 pracovníků. Lídry na globálním trhu jsou Singapur (s hustotou 831 robotů), Jižní Korea (774 robotů) a Německo (338 robotů).

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...