fbpx
Neděle, 5 července, 2020
Domů Aktuálně Raiffeisenbank spouští Apple Pay

Raiffeisenbank spouští Apple Pay

Raiffeisenbank nově umožňuje provádět bezkontaktní platby prostřednictvím iPhonu a Apple Watch. Banka se tak přidává k dalším finančním institucím, které tuto populární formu placení podporují.„Dlouhodobě usilujeme o to, aby naši klienti měli své finance pohodlně k dispozici, v bezpečí a pod maximální kontrolou. Velmi nás proto těší, že si nyní mohou své platební karty od Mastercard přidat ke službě Apple Pay,” říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank. Služba Apple Pay podporuje bezkontaktní platby v obchodech přiložením iPhonu nebo Apple Watch k platebnímu terminálu. Dalšími možnostmi využití jsou například platby na internetu nebo v aplikacích.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...