fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Průzkum: Češi by uvítali digitalizaci zdravotnictví

Průzkum: Češi by uvítali digitalizaci zdravotnictví

Více než polovina Čechů (51 %) si myslí, že zdravotnictví není připravené na online systémy. Bezmála dvě pětiny (38 %) se pak domnívají, že online systémy odmítají samotní lékaři. Vyplývá to z výzkumu, který pro Vodafone Nápad roku mezi tuzemskou populací realizovala agentura STEM/MARK. Naprostá většina respondentů (73 %) také uvedla, že vedle nových online systémů by měly být v lékařských ordinacích zachované i stávající způsoby komunikace. To, že inovace odmítají sami pacienti, si myslí 30 % Čechů. Více než polovina (53 %) přitom věří, že rozšíření online komunikace ve zdravotnictví by přineslo výhody jak lékařům, tak pacientům. Přes internet nebo mobilní aplikaci by si přitom návštěvu ordinace sjednalo 80 % Čechů. Žádanku na vyšetření a jejich výsledky pak necelých 64 %. Nic nechce s doktory přes internet řešit jen 2,8 % respondentů.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...