fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně Průzkum: Až 64 % Čechů plánuje zdokonalit své chytré domácnosti

Průzkum: Až 64 % Čechů plánuje zdokonalit své chytré domácnosti

Až 64 procent Čechů si plánuje příští rok dovybavit domácnost nejčastěji chytrými spotřebiči a dalšími výrobky pro ovládání chytré domácnosti. Vyplývá to z dotazníku, který na vzorku více než 1400 zákazníků e-shopů skupiny Mall Group uskutečnil e-shop s elektronikou CZC.cz. ČTK ho poskytla jeho mluvčí Lucie Vinická. Největší část nákupů chytré elektroniky tvoří chytré telefony a televize, následují fitness náramky a chytré hodinky.
Za výrobky do takzvané chytré domácnosti za posledních 12 měsíců podle CZC.cz utrácela zhruba čtvrtina respondentů, více než polovina z nich pak zaplatila přes deset tisíc korun. Zatímco muži kupovali vybavení do chytré domácnosti, aby ji mohli kontrolovat na dálku, ženy investovaly zejména do chytré bílé elektroniky. Od ní si slibují větší komfort. Více než polovina respondentů na digitální domácnosti oceňuje bezdrátové řešení nebo úsporu peněz.
Chytrá elektronika patří podle obchodního ředitele CZC.cz Tomáše Pilského mezi nejrychleji rostoucí prodejní kategorie. Chytrý telefon je podle něj pro Čechy samozřejmostí a chytré hodinky vlastní téměř polovina zákazníků, kteří nakupují na CZC.cz.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...