fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně Průzkum: 69 % zákazníků by se odvrátilo od značky kvůli agresivnímu využívání...

Průzkum: 69 % zákazníků by se odvrátilo od značky kvůli agresivnímu využívání zákaznických dat

Nový globální průzkum společnosti Accenture vyzývá marketingové ředitele, aby při shromažďování údajů o zákaznících stavěli do popředí člověka. Jen tak zajistí lepší zákaznickou zkušenost s digitální reklamou. Průzkum mimo jiné uvádí, že většina spotřebitelů (69 %) by nekupovala značku, která by jejich údaje využívala invazivně. Průzkum Accenture Interactive o spotřebitelích nazvaný 2019 Consumer Pulse Survey: See People, Not Patterns, se zaměřil na to, jak firmy využívají digitální reklamní kampaně. Zpracoval odpovědi více než 8 000 spotřebitelů po celém světě. Důvodem bylo to, že kvůli digitální reklamě výrazně rostou objemy dat tzv. subjektů údajů, navíc toto odvětví slaví 25.. výročí prvního digitálního reklamního banneru.
Výzkum dále zjistil, že zhruba 73 % zákazníků je ochotno sdílet více osobních informací, pokud bude způsob jejich využívání transparentní, v porovnání s 66 % v roce 2018.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...