fbpx
Pátek, 3 dubna, 2020
- Reklama -
Domů Aktuálně Průzkum: 69 % zákazníků by se odvrátilo od značky kvůli agresivnímu využívání...

Průzkum: 69 % zákazníků by se odvrátilo od značky kvůli agresivnímu využívání zákaznických dat

Nový globální průzkum společnosti Accenture vyzývá marketingové ředitele, aby při shromažďování údajů o zákaznících stavěli do popředí člověka. Jen tak zajistí lepší zákaznickou zkušenost s digitální reklamou. Průzkum mimo jiné uvádí, že většina spotřebitelů (69 %) by nekupovala značku, která by jejich údaje využívala invazivně. Průzkum Accenture Interactive o spotřebitelích nazvaný 2019 Consumer Pulse Survey: See People, Not Patterns, se zaměřil na to, jak firmy využívají digitální reklamní kampaně. Zpracoval odpovědi více než 8 000 spotřebitelů po celém světě. Důvodem bylo to, že kvůli digitální reklamě výrazně rostou objemy dat tzv. subjektů údajů, navíc toto odvětví slaví 25.. výročí prvního digitálního reklamního banneru.
Výzkum dále zjistil, že zhruba 73 % zákazníků je ochotno sdílet více osobních informací, pokud bude způsob jejich využívání transparentní, v porovnání s 66 % v roce 2018.

- Reklama -

Nejnovější

Karanténa ukazuje bankám, jak důležitá je digitalizace

0
Současná vádní nařízení nás nechávají po většinu času mezi čtyřmi zdmi našich domů. To, co jsme možná ještě byli zvyklí řešit osobně,...

Na VŠE vzniklo MBA datové studium, jediné v Evropě. Poptávka po datově vzdělaných lidech převyšuje naše kapacity nejméně čtyřikrát, říká jeho garant Ota Novotný

0
Začali se nám ozývat manažeři z firem i naši vlastní absolventi, že by si chtěli doplnit datové vzdělání, vysvětluje vznik MBA datového...

Willi Song (šéf Huawei ČR): Ke komerčnímu využití sítí 6G nedojde dřív než za 10 let

0
Se šéfem Huawei ČR a SR Willim Songem jsme se bavili o byznysových dopadech obchodní války mezi USA a Čínou, o vlastním...

Produktivita zaměstnanců v době koronarize: Gartner radí zaměřit se na emoce

0
Udržet produktivitu zaměstnanců během karanténních opatření je těžší, než se zdá. Analytici z Gartner připravili šestero rad, jak zaměstnancům pomoci zvládnout emočně...

Robotizace pomáhá i ve výrobě jogurtů, ukazuje karlovarská Hollandia

0
Výrobce mléčných produktů Hollandia Karlovy Vary implementovala do svého výrobního závodu v Krásném údolí další robotické řešení. V současnosti tak spolu s logistickým centrem využívá...