fbpx
Pondělí, 17 února, 2020
Domů Aktuálně Prožitkový marketing a chytré IoT „frčí“

Prožitkový marketing a chytré IoT „frčí“

V posledním desetiletí významně ovlivnily všechny sektory průmyslu a služeb trendy jako cloud, datová analytika, blockchain nebo kognitivní a digitální realita. V nadcházejícím období budou podnikový sektor, marketing a služby podstatně měnit umělá inteligence (AI), internet věcí (IoT) propojený 5G sítěmi či nová generace marketingových nástrojů a technik. To jsou klíčové trendy podle studie Deloitte Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier.

Nejnovější

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...

Marcel Gajdoš (Visa): V datech odkrýváme skryté příležitosti, které obchodníkům utíkají...

0
Nejde jen o to vědět, jak se zákazník chová v mém obchodě. Také by mě mělo zajímat, jak si stojím ve srovnání...