fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Přínosy umělé inteligence podle šéfů velkých firem

Přínosy umělé inteligence podle šéfů velkých firem

Podle více než tisícovky vedoucích IT pracovníků vidí nadnárodní společnosti a velké organizace největší výhody umělé inteligence (AI) ve zdokonalení produktů (44 %), optimalizaci interních procesů (42 %) a ve zlepšeném rozhodování (35 %). To jsou klíčové trendy dle nové studie Deloitte Tech Trends 2019. Plného využití potenciálu internetu věcí (IoT) se dočkáme až s letošním nástupem sítí páté generace (5G), do konce roku 2020 je spustí na 51 operátorů. Sociální a mobilní platformy se postupně stanou minulostí. Nástroje pro správu obsahu nebo SEO (Search engine optimizing) nahradí nová generace marketingových nástrojů a technik.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...