fbpx
- Reklama -
Domů Aktuálně Primetime for Big Data: Konference se kvůli zájmu přesouvá do větších prostor

Primetime for Big Data: Konference se kvůli zájmu přesouvá do větších prostor

Jak poskládat velká data, aby se s nimi dalo smysluplně pracovat? Jak to udělat, aby k nim všichni měli přístup a mohli podle nich dobře plánovat? Jaké nástroje pro velká data používat a jak je úspěšně integrovat do prostředí firmy? A jak si velká data rozumí s IoT? Konkrétní příklady opět představí experti na konferenci Primetime for Big Data. I tentokrát to bude celé z praxe.

Po zcela vyprodaném předchozím ročníku přesunuli pořadatelé akci Primetime for Big Data vzhledem ke kapacitě do nově zrekonstruovaných konferenčních prostor hotelu Clarion. Akce se uskuteční 13: října. “Termínem vycházíme vstříc aktuálnímu zájmu o tuto problematiku a konferenci přesouváme z podzimního na jarní termín,” říká organizátorka Michaela Dvořáková z Blue Events.

Organizátoři slibují velká jména

Konference opět nabídne konkrétní příklady využití velkých dat v praxi. Akci zahájí zahraniční řečník, nestor oboru, profesor Viktor Mayer-Schönberger z Oxfordu

Viktor Mayer-Schönberger je profesorem Internet Governance and Regulation na Oxford Internet Institute na univerzitě v Oxfordu. Je spoluautorem základní oborové publikace Big Data: Revoluce, která změní způsob, jak žijeme, pracujeme a myslíme. Je držitelem řady ocenění, vydal nespočet knih a publikací, zároveň je jako poradce Angely Merkelové členem Německé digitální rady (German´s Digital Council).

Silnou stránkou Primetime for Big Data jsou společná vystoupení klientů a dodavatelů, ať už z malých firem nebo velkých korporací. 

- Reklama -

Řečníci v bodech

  • Jak ve skutečnosti funguje největší věrnostní program v ČR, vysvětlí Václav Filip z lékáren Dr. Max společně s Milanem Marťákem z CEOS Data.
  • Jak to ale udělat, aby všichni měli přístup k datům, a mohli tedy dělat správná rozhodnutí? Tomu se bude věnovat Radek Duha z Liftago a Tomáš Oravec z Revolt BI
  • Jaké záludnosti vás potkají, pokud budete instalovat Hadoop do velké banky? Odpověď zná Lukáš Mazánek z Raiffeisenbank a Marek Sušický z Profinitu
  • Pomocí velkých dat lze řídit také platby mobilního bankovnictví bez výpadků, případně sledovat a upravovat online parametry těchto platebních procesů a chování našich aplikací. Řízení dalších business služeb předvede Blanka Rabhi z Equa bank a Ladislav Straka ze společnosti Service & Support.
  • O zkušenosti s prací s daty se podělí Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje, Jaroslav Rys ze Škoda Auto a Karel Macek DHL IT Services
  • Věděli jste, že velká data také pomáhají zachraňovat životy? O tom promluví Jan Pešava z Hartmann-Rico
  • Proč je Český rozhlas jedním z mála médií, která v Česku systematicky pracují s vizualizací dat? Na to odpoví Nela Krawiecová z Českého rozhlasu. 
  • Pavel Kordík z UNICO.AI se zaměří na nástroje a řešení pro úspěšnou integraci a využití dat. Představí nástroje umožňující efektivně využít data o výzkumu v inovačních ekosystémech a konkrétní příklady, které řeší ve spolupráci s firmou Intel. 
  • Raphael Peschi z belgické pobočky Bisnode nabídne nový pohled na generování leadů kombinací on-line informací a AI. 
  • Bob Hroch ze Salsita Software ukáže, jak nejlépe využít vaše data pro efektivní komunikaci a řízení firmy, a to cestou přes pokročilé personalizované reporty, grafy a vizualizace na jednom místě.

Konferenci opět moderuje Daniel Stach z České televize. Online registrace k účasti je k dispozici na konferenčním webu.

Veronika Říčková
Devatenáct let zkušeností v médiích (jako novinářka i jako PR managerka)...

Nejnovější

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Budoucnost kamenných prodejen: Jak dostat zákazníky zpátky do obchodů?

Se změnou nákupního chování zákazníků vlivem pandemie koronaviru a karanténních opatření s tím spojených si řada kamenných obchodů klade otázku, jak svým...

Datová analytika v praxi: Na VŠE začali exkluzivně vzdělávat profesní magistry

Vzdělání propojené se zkušenostmi z praxe. Přesně to chybí čerstvě vystudovaným datovým analytikům v Čechách. Změnit by to mohla nová expertní platforma...

Průzkum: České firmy zaspaly a dohánějí až 14letý dluh vůči digitalizaci

Pro firmy v Česku jsou nové IT technologie prioritou. I přesto jejich implementace postupuje velmi pomalu. Důkladnou prověrkou pro podnikové IT byla jarní...

Obchody v okolních státech hlídají dodržování nošení roušek daleko důsledněji, říká Ondřej Vaněk z Blindspotu

Chytrá platforma Macula umí rozpoznat, zda má člověk správně nasazenou roušku a zda dodržuje bezpečnostní odstup od ostatních. Česká firma Blindspot Solutions...