fbpx
- Reklama -
Domů Rozhovory 🎤🎧 Podcast s Lukášem Hurychem (Twisto.cz): Riziko nesplácení jsme schopni lokálně určit...

🎤🎧 Podcast s Lukášem Hurychem (Twisto.cz): Riziko nesplácení jsme schopni lokálně určit i podle toho, kdo vyhrál volby

Další díl ze série podcastů na serveru Digibiz.cz jsme věnovali práci s daty a jak s jejich využitím získat a co nejdéle udržet zákazníka. Hostem byl spoluzakladatel a chief portfolio officer služby Twisto.cz Lukáš Hurych.

“Když jsme s Twisto před šesti lety zakládali, inspirací byla švédská firma Klarna. To už ale dnes neplatí. Twisto už není odložená platba v e-shopech, ale něco víc,” říká v úvodu podcastu Lukáš Hurych, který startup sídlící v pražském Karlíně rozjížděl mimo jiné s jeho současným šéfem Michalem Šmídou. 

Od té doby společně se svými kolegy odvedli velký kus práce a z Twista se stala plnohodnotná platební metoda na internetu, díky jejíž aplikacei máte své útraty kdykoliv pod kontrolou. Dnes Twisto můžete ve formě platební metody využít na více než 1000 e-shopech, zkušenost s ní má už přes půl milionu zákazníků a aplikaci aktuálně využívá na 100 tisíc lidí. 

“Zaujalo nás, že pokud se podíváme na celkový obrat a průměrnou útratu zákazníka, tak se během pandemie ani moc nestalo. Reálně se změnilo to, co lidé nakupují. Móda se propadla o 70 až 80 procent, zatímco potraviny vystřelily o 50 až 60 procent nahoru,” podotýká Hurych k posledním měsícům. 

- Reklama -

Kolik Češi přes Twisto ročně utratí? Jak firma pracuje s daty a příběhem zákazníka, aby získala a udržela si zákazníka? A co dělá jejími vlastními silami vyvinutý software pojmenovaný Nikita? To vše se dozvíte z podcastu.

Jan Strouhal
Techbiz novinář, který má za sebou více než desetileté mediální kolečko zahrnující například Forbes, Reuters, Hospodářské noviny, Lupa.cz atd. .

Nejnovější

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Budoucnost kamenných prodejen: Jak dostat zákazníky zpátky do obchodů?

Se změnou nákupního chování zákazníků vlivem pandemie koronaviru a karanténních opatření s tím spojených si řada kamenných obchodů klade otázku, jak svým...

Datová analytika v praxi: Na VŠE začali exkluzivně vzdělávat profesní magistry

Vzdělání propojené se zkušenostmi z praxe. Přesně to chybí čerstvě vystudovaným datovým analytikům v Čechách. Změnit by to mohla nová expertní platforma...

Průzkum: České firmy zaspaly a dohánějí až 14letý dluh vůči digitalizaci

Pro firmy v Česku jsou nové IT technologie prioritou. I přesto jejich implementace postupuje velmi pomalu. Důkladnou prověrkou pro podnikové IT byla jarní...

Obchody v okolních státech hlídají dodržování nošení roušek daleko důsledněji, říká Ondřej Vaněk z Blindspotu

Chytrá platforma Macula umí rozpoznat, zda má člověk správně nasazenou roušku a zda dodržuje bezpečnostní odstup od ostatních. Česká firma Blindspot Solutions...