fbpx
Domů Pojišťovnictví 🎧🎤 Podcast s Jindřichem Lenzem (Mutumutu): Pojišťovny jsou extrémně konzervativní, klienti je...

🎧🎤 Podcast s Jindřichem Lenzem (Mutumutu): Pojišťovny jsou extrémně konzervativní, klienti je nenutí inovovat

Na české technologické scéně se před dvěma lety objevil startup Mutumutu, který chce i díky technologiím přinést revoluci do pojišťovnictví. O současném stavu tohoto segmentu jsme si v dalším podcastu povídali se zakladatelem a šéfem projektu Jindřichem Lenzem.

Přes deset let byl pojišťovacím agentem, pak už se na v mnoha ohledech zkostnatělý obor nechtěl dívat a začal jednat po svém. Jindřich Lenz tak před dvěma lety založil pod křídly centra Creative Dock, odkud už vzešly takové projekty jako Zonky nebo HoppyGo, technologický startup Mutumutu.

Ten do Česka přinesl službu životního pojištění vyznačující se jednoduchými podmínkami, slevami za dodržování zdravotního stylu, což souvisí i s tím, že firma od samého počátku klade důraz na digitalizaci.

“Mezeru jsme viděli hlavně v technologiích. V oboru dnes nikdo netlačí na digitální služby,” říká Lenz v Digibiz podcastu. A později dodává, že problém je v tom, že klienti nemají přímý vztah s pojišťovnou, ale hlavně s jejími poradci či agenty. 

- Reklama -

“Zákazník nutí inovovat poradce, ale nenutí inovovat pojišťovnu jako takovou,” vysvětluje Lenz. Podle něj svou roli hraje i to, že klienti nepotřebují být s pojišťovnami v každodenním kontaktu jako tomu je v případě bank, kde dnes o oblíbenosti služby rozhoduje user experience.

Jak přesně Mutumutu motivuje zákazníky ke zdravému životnímu stylu? Jak velké slevy za jeho dodržování mohou získat? A co se musí stát, aby pojišťovny začaly brát digitalizaci opravdu vážně? To vše se dozvíte v podcastu výše.

Jan Strouhal
Techbiz novinář, který má za sebou více než desetileté mediální kolečko zahrnující například Forbes, Reuters, Hospodářské noviny, Lupa.cz atd. .

Nejnovější

Gartner: Jak covid ovlivnil IT rozpočty firem?

Které technologické oblasti a trhy si dokážou udržet výrazné tempo růstu? Podle analytiků společnosti Gartner ovlivnila pandemie koronaviru investice do IT. Až 67 %...

Leo Stöckl (Allianz SE): Každý manažer by měl rozumět datům. Bohužel nerozumí, a proto mnoho projektů nefunguje

Během více než dvacetileté profesní kariéry prošel Leo Stöckl všemi oblastmi pojišťovnictví. Přičemž pochopil, že k růstu i k běžnému provozu každé firmy, nejen Allianz,...

Ekonomický dopad 5G: Česku může přinést přes 100 miliard korun

Zpráva agentury Analysys Mason předpovídá ekonomický přínos spuštění 5G v Česku hodnotě 101,6 miliardy korun. Tento růst by přitom měl ze dvou třetin připadnout...

KOMIX jako průvodce IT galaxií. Vývojářská společnost prošla rebrandingem

Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům v kombinaci...

Na změny v online prodeji se připravte včas. Svým zákazníkům tak zjednodušíte platby, radí generální ředitel VISA Marcel Gajdoš

Jak se připravit na změny v online prodeji, které vejdou v platnost na konci tohoto roku, a další rady obchodníkům přináší ve svém autorském...