fbpx
Domů 🎧🎤Podcasty Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný...

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Pod slovem paperless si většina z nás představí snahu odstranit zbytečné papíry. Co to podle Petra Povolného, který ve firmě Konica Minolta řeší digitalizaci procesů jak ve velkých firmách, tak ve státní správě, pro firmy znamená?

“Znamená to velké úsilí a sebepoznání. Firma si musí říct, čeho chce opravdu dosáhnout,” vysvětluje Povolný s tím, že zejména u velkých korporací je to velmi složitý proces. 

A i paperless firmy jsou závislé na komunikaci se svým okolím. Tam se často papírům nevyhnout. Zpravidla je protistrana zásobuje papírovými dokumenty, s kterými si musí poradit. 

Jako efektivní příklad vynucení digitální formy komunikace uvádí Povolný banky a jejich zpoplatnění papírových příkazů. Ideální podle ně je, když dokument v papírové podobě vůbec nevznikne. 

- Reklama -

Upozorňuje také, že firmy často řeší paperless komunikaci směrem navenek, ale jejich vnitřní agenda často generuje papíru mnohem více a v důsledku vede ke zpomalení například komunikace se zákazníky. 

Před jakými úkoly stojí korporace? Jak moc se dokáží podívat sami na sebe banky nebo pojišťovny? Jak správně stanovit a napočítat byznys case? A co státní správa? Dozvíte se v podcastu. 

Ivana Karhanováhttps://digibiz.cz
šéfredaktorka, nadšenec do technologií, běžec, plavec 🙂 kolo přidám taky ...

Nejnovější

Leo Stöckl (Allianz SE): Každý manažer by měl rozumět datům. Bohužel nerozumí, a proto mnoho projektů nefunguje

Během více než dvacetileté profesní kariéry prošel Leo Stöckl všemi oblastmi pojišťovnictví. Přičemž pochopil, že k růstu i k běžnému provozu každé firmy,...

Ekonomický dopad 5G: Česku může přinést přes 100 miliard korun

Zpráva agentury Analysys Mason předpovídá ekonomický přínos spuštění 5G v Česku hodnotě 101,6 miliardy korun. Tento růst by přitom měl ze dvou...

KOMIX jako průvodce IT galaxií. Vývojářská společnost prošla rebrandingem

Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům...

Na změny v online prodeji se připravte včas. Svým zákazníkům tak zjednodušíte platby, radí generální ředitel VISA Marcel Gajdoš

Jak se připravit na změny v online prodeji, které vejdou v platnost na konci tohoto roku, a další rady obchodníkům přináší ve...

Cyril Klepek: dnes máme architekturu volby, která ekologii nepomáhá

Jeho firma Cyrkl provozuje digitální odpadové tržiště. S ním chce změnit odpadové hospodářství. Nyní je zapojených 1800 firem a meziměsíčně tržiště roste...