fbpx
[the_ad_group id="279"]
Domů🎧🎤PodcastyPetr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný...

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Pod slovem paperless si většina z nás představí snahu odstranit zbytečné papíry. Co to podle Petra Povolného, který ve firmě Konica Minolta řeší digitalizaci procesů jak ve velkých firmách, tak ve státní správě, pro firmy znamená?

“Znamená to velké úsilí a sebepoznání. Firma si musí říct, čeho chce opravdu dosáhnout,” vysvětluje Povolný s tím, že zejména u velkých korporací je to velmi složitý proces. 

A i paperless firmy jsou závislé na komunikaci se svým okolím. Tam se často papírům nevyhnout. Zpravidla je protistrana zásobuje papírovými dokumenty, s kterými si musí poradit. 

Jako efektivní příklad vynucení digitální formy komunikace uvádí Povolný banky a jejich zpoplatnění papírových příkazů. Ideální podle ně je, když dokument v papírové podobě vůbec nevznikne. 

Upozorňuje také, že firmy často řeší paperless komunikaci směrem navenek, ale jejich vnitřní agenda často generuje papíru mnohem více a v důsledku vede ke zpomalení například komunikace se zákazníky. 

Před jakými úkoly stojí korporace? Jak moc se dokáží podívat sami na sebe banky nebo pojišťovny? Jak správně stanovit a napočítat byznys case? A co státní správa? Dozvíte se v podcastu. 

Ivana Karhanováhttps://digibiz.cz
šéfredaktorka, nadšenec do technologií, běžec, plavec 🙂 kolo přidám taky ...

Nejnovější

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...

10 trendů, které budou podle Accenture určovat směr pojišťovnictví v roce 2021

Nárůst významu lékařské a wellness péče, digitální transformace pojišťoven, speciální produkty ušité klientům na míru, udržitelný rozvoj i důvěra v tradiční velké pojistitele. To je...

CFO plánují zvyšovat svoje digitální investice

Cloudové ERP, pokročilá analytika a datové technologie či RPA jsou oblastmi, do nichž chtějí během příštích čtyř let investovat finanční a ekonomická oddělení podniků. Odhalil...