fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Nová aplikace Siemens propojí světovou výstavu Expo 2020 v Dubaji s IoT

Nová aplikace Siemens propojí světovou výstavu Expo 2020 v Dubaji s IoT

Společnost Siemens vyvíjí novou cloudovou aplikaci pro světovou výstavu Expo 2020 v Dubaji, která by se měla stát vzorovým modelem pro chytrá města budoucnosti. Část výstavních prostor již byla připojena k internetu věcí (IoT). Aplikace by měla během šesti měsíců trvání dubajského Expa 2020 zajistit jeho digitální optimalizaci, zpříjemnit návštěvníkům pobyt a snížit spotřebu vody a energie. Zpočátku se zaměří na dvě hlavní oblasti – environmentální monitoring a zavlažování. V této fázi bude shromažďovat, monitorovat, korelovat, analyzovat a vizualizovat data z výstaviště, čímž umožní sledování a řízení infrastruktury ze statických i mobilních přístrojů v reálném čase.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...