fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Německo slíbilo bojovat proti snahám o vydávání paralelních měn

Německo slíbilo bojovat proti snahám o vydávání paralelních měn

Německá vláda dnes schválila komplexní blockchainovou strategii, ve které slíbila, že bude bojovat proti snaze firem zavádět paralelní měny. Rozhodnutí německé vlády je dalším signálem, že plány provozovatele sociální sítě Facebook na zřízení vlastní měny libra v Evropě narazí na obtížné regulační překážky. Německá vláda uvedla, že chce sice podpořit digitální transformaci své ekonomiky, ale zároveň i řešit rizika, která z těchto technologií plynou.
„Chceme být v čele a dál posilovat pozici Německa jako předního technologického místa,“ prohlásil ministr financí Olaf Scholz. Dodal, že technologie blockchain by k tomu mohla přispět, protože je stavebním kamenem budoucího internetu. „Zároveň ale musíme chránit spotřebitele a státní suverenitu,“ řekl Scholz. Doplnil, že základním prvkem státní suverenity je vydávání měny a Německo tento úkol nepřenechá soukromým společnostem.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...