fbpx
Domů Nezařazené Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně tak popisují e-shopáři napojení systému eLogist na stávají platformu Edee.one. Nový systém zahrnuje úplné externí zajištění skladové logistiky prostřednictvím společnosti ComGate.

Systém eLogist společnosti ComGate je nově součástí e-commerce platformy Edee.one. Zajišťuje úplné externí skladování, kompletaci a balení zboží pro e-shopy, tzv. fulfillment. “Nemáme vlastní skladovací prostory, veškerá logistika se řeší přes ComGate. Rozhodli jsme se zvolit toto řešení, tuto integraci do našeho e-shopu, protože výrazně zrychluje celý proces směrem k zákazníkovi. Naše práce je efektivnější a od zákazníků máme i dobrý feedback,” říká Tomáš Kofroň, Head of sales z e-shopu Fluidum Té, který se věnuje prodeji tekutých čajových bioextraktů. E-shop Fluidum Té funguje na platformě Edee.one už od listopadu 2019.

I další e-shopy běžící na plaformě Edee.one mohou díky novému systému přenechat starosti s logistikou specializované firmě ComGate. Ta se tomu na českém trhu věnuje už dvacet let. “Hlavní výhodou je, že se zautomatizoval celý proces mezi e-shopem a fulfillment centrem. To ve finále znamená, že se z hlediska logistiky nemusíme takřka o nic starat,” popisuje Tomáš Kofroň.

Zákazník rozdíl nepozná, leda v kvalitě služeb a v uživatelské přívětivosti

Systém eLogist eviduje pohyb zboží od objednávky, přes naskladnění, expedici až po doručení zákazníkovi e-shopu. “Je to pro nás daleko efektivnější. Napojením na ComGate totiž řešíme nejen skladové hospodářství, ale i odesílání zboží rovnou. Zákazník dostává informace o pohybu svého zboží skrze Edeeho, čili přes náš e-shop. Pro něj se tedy nic nemění, informace o pohybu zboží jsou plně v administraci našeho e-shopu,” vysvětluje Tomáš Kofroň.

- Reklama -

Procesy běžící na pozadí průběžně prověřují v eLogistu stav každé objednávky. Zobrazují jeho stav nejen zákazníkovi, ale i administrátorovi e-shopu v uživatelském rozhraní Edee.one. V praxi to vypadá tak, že jakmile zákazník nakoupí, odešlou se data o jeho objednávce do systému eLogist do ComGate a odtamtud probíhá expedice. “Připojení na skladovací logistiku ComGate má i další výhody pro naše zákazníky. V e-shopu v katalogu se mu zobrazí vždy jen ty položky, které jsou na skladu. Stav zásob je totiž synchronizován s katalogem produktů. Typicky se tak nemůže stát, že si zákazník něco vloží do nákupního košíku a až při dokončení objednávky zjistí, že zboží není na skladě,” dodává Tomáš Kofroň z Fluidum Té.  

A jak to celé funguje?

Platformu Edee.one napojili vývojáři z FG Forrest na API rozhraní systému eLogist společnosti ComGate. “Tato integrace je univerzální, takže ji po jednoduché konfiguraci mohou používat i další e-shopy běžící na platformě Edee.one,” vysvětluje Martin Krása, Senior Application Developer agentury FG Forrest, která platformu Edee.one vyvinula. 

Ivana Karhanováhttps://digibiz.cz
šéfredaktorka, nadšenec do technologií, běžec, plavec 🙂 kolo přidám taky ...

Nejnovější

🎧🎤Jitka Chizzola (D.A.S. pojišťovna): Pro digitalizaci škodních spisů vyvíjíme už deset let vlastní software

Jak probíhá digitální transformace v ta konzervativním oboru, jako je právo? O tom jsme se v dalším Digibiz podcastu bavili s dlouholetou šéfkou české...

Adastra oceněna v rámci prestižní soutěže Českých 100 nejlepších

Adastra získala prestižní ocenění v rámci 25. ročníku soutěže Českých 100 nejlepších. V oborové kategorii Informační a komunikační technologie se zařadila po bok společností,...

🎧🎤 Jiří Malíček (Rockwell Automation): Nevěřím, že se dožijeme plně automatizované výroby ve firmách

Další podcast serveru Digibiz.cz jsme věnovali nejen automatizaci a robotizaci ve výrobě, ale také tomu, jak výrobní firmy dnes pracují s daty. Hostem byl...

Khalid Husseini (EmbedIT): Komfort klienta je motorem současného technologického vývoje všech aplikací a služeb

Vše na mobilu, uživatelská rychlost a jednoduchost jsou podle Khalida Husseiniho hlavními požadavky na služby EmbedITu, IT divize globální skupiny Home Credit. Hlavní podíl...

Illya Pavlov (Acamar Outsourcing Services): Rozdíly mezi externisty a interními IT pracovníky se stírají. Všechny je potřeba řídit na dálku

Pandemie koronaviru urychlila digitalizaci a tím se výrazně proměnil přístup řady firem v IT sektoru. Daleko víc nyní sahají po externích pracovnících. Budou-li chtít...