fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo Mapu umělé inteligence v ČR.

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo Mapu umělé inteligence v ČR.

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo Mapu umělé inteligence v ČR. Interaktivní webová mapová aplikace znázorňuje subjekty ze soukromého sektoru i akademické sféry a další instituce, které se v České republice zabývají aktivitami souvisejícími s umělou inteligencí.

Mapová vrstva umělé inteligence vznikla ve spolupráci Ministerstva průmyslu a obchodu, agentury CzechInvest, Platformy AI Svazu průmyslu a dopravy ČR a iniciativou AICZECHIA. Průběžná aktualizace mapy bude zajištěna na základě informací získaných právě přímo od zástupců soukromého sektoru a akademické sféry.

Mapová aplikace je kontinuálně vyvíjena agenturou CzechInvest jako otevřený software (open source). Agentura CzechInvest takto prezentuje data nejrůznějšího charakteru souvisejícího s českým investičním a podnikatelským prostředím – od dopravní infrastruktury (silniční, železniční síť, letiště, přístavy) a podnikatelské nemovitosti či brownfieldy nalézající se na území České republiky, přes umístění firem nejrůznějšího sektorového zaměření, výzkumně-vývojových a vzdělávacích subjektů, start-upové infrastruktury, až po informace o udělených investičních pobídkách a socioekonomická data jednotlivých regionů.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...