fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Microsoft se zapojí do budování centra umělé inteligence v Česku

Microsoft se zapojí do budování centra umělé inteligence v Česku

Americký Microsoft podpoří budování centra umělé inteligence v Česku. Na společném jednání s českou delegací v čele s Andrejem Babišem to přislíbil prezident Microsoftu Brad Smith. „Microsoft se zapojí do budování centra umělé inteligence v ČR, a to v podpoře a využívání AI algoritmů v průmyslu. Brad Smith rovněž ocenil naší Inovační strategii,“ řekl ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček, který se jednání také zúčastnil. Právě na oblast umělé inteligence (AI) se Česká republika soustředí. MPO podpořilo spolupráci českých center AI a zajistilo mezinárodní podporu pro ČR, je například domluvená spolupráce se společnostmi jako je třeba Toyota, Škoda Auto, RedHat AVAST, CISCO Systems či s výzkumnými týmy z významných univerzit jako například TU Mnichov, Saarbrucken University, RWTH AACHEN, IST Austria, Oxford University, Kings College London, University of Surrey, ETH Zurich, University of Zurich, EPFL a University of Sevilla.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...