fbpx
Pondělí, 24 února, 2020
Domů Aktuálně Microsoft otevírá svůj první značkový obchod v Evropě

Microsoft otevírá svůj první značkový obchod v Evropě

Americká softwarová společnost Microsoft dnes v Londýně otevírá svůj první značkový maloobchod v Evropě. Zájemcům nabízí vše od herních přístrojů Xbox a tabletů Surface po rozšířenou realitu a lekce práce se sociální sítí LinkedIn. Londýnský obchod je po Sydney a New Yorku teprve třetím značkovým obchodem Microsoftu. Americká firma se tak přidává k rostoucímu počtu technologických firem, které se původní internetový prodej rozhodly rozšířit i do kamenných obchodů. „Není pochyb o tom, že fyzický obchod je ve skutečnosti velmi dobrý pro výběr fyzických produktů, a proto jsme tady,“ řekl marketingový ředitel Microsoftu Chris Capossela.

Nejnovější

Starý svět, nové technologie. Už i vinařům pomáhá umělá inteligence

0
Vinařství má v Česku dlouhou tradici. Je považováno za jedno z nejstarších řemesel vůbec, ale ani jemu se nevyhýbá vliv nových technologií...

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...