fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně McDonlads koupil Dynamic Yield

McDonlads koupil Dynamic Yield

Americký fastfoodový řetězec McDonald´s koupil izraelskou firmu Dynamic Yield za odhadovaných 300 milionů dolarů. Dynamic Yield poskytuje maloobchodníkům technologie využívající umělou inteligenci, která přizpůsobuje nabídky zákazníkům. McDonald´s chce technologii zprvu využít v USA v digitálních obrazovkách u tzv. drive thru, tedy objednávání z auta. Nabídka se tak bude zobrazovat například v závislosti na počasí, denní době, vytíženosti provozovny či aktuálních trendech.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...