fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně Kryptoměnám důvěřuje pouze každý desáty člověk

Kryptoměnám důvěřuje pouze každý desáty člověk

Rozšíření kryptoměn podle nejnovější studie společnosti Kaspersky zabraňuje neznalost a nedůvěra ze strany zákazníků. Report Kaspersky „Neprozkoumaná oblast: proč se uživatelé stále zdráhají používat kryptoměny“ odhalil, že 29 % lidí má na jednu stranu o digitálních měnách alespoň základní povědomí a chtěli by je používat. Na druhou stranu ale pouze jeden z deseti plně rozumí tomu, jak kryptoměny fungují. Téměř třetina respondentů také uvedla (31 %), že jsou pro ně kryptoměny příliš nestabilní, a proto, aby je začali používat, by se jejich kurz musel ustálit. Průzkum také poukázal na to, že existuje všeobecná představa, že jsou kryptoměny pouze módním výstřelkem, který má pouze omezenou životnost. Pro třetinu (35 %) jsou kryptoměny jen zbytečností, o kterou se vůbec nezajímají.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...