fbpx
[the_ad_group id="279"]
Domů🇨🇿Inspirace z ČeskaKOMIX jako průvodce IT galaxií. Vývojářská společnost prošla rebrandingem

KOMIX jako průvodce IT galaxií. Vývojářská společnost prošla rebrandingem

Komplexním rebrandingem prošla v uplynulých měsících vývojářská společnost KOMIX. Reagovala tak na potřeby IT trhu, který si žádá lidštější přístup k zákazníkům v kombinaci s profesionálními funkčními řešeními na míru. IT služby se pomalu odklání od technologických oddělení a stávají se součástí byznysových strategií. KOMIX si v rámci nového brandu hraje s myšlenkou stát se spolehlivým průvodcem IT službami, které klienti ještě stále vnímají tak trochu jako neznámé galaxie.

Komplexní rebranding značky KOMIX odstartovala série intenzivních kvalitativních výzkumů pod vedením agentury SIMPLY 5. Probíhaly za účasti manažerů a majitelů firem z řad klientů i klíčových lidí KOMIXU. “Úkolem výzkumných workshopů bylo vytyčit nový směr pro naši značku. Klienti obecně oceňují, když se IT společnosti detailně seznámí s jejich potřebami, zmapují stávající procesy a nově je nastaví. Flexibilita, profesionalita, funkčnost a lidský přístup – to je přesně to, co klienti očekávají,” říká marketingová manažerka KOMIXu Nikola Wimmerová.

V KOMIXu si všímají toho, že se IT sektor proměnil. Technologická řešení se stávají součástí byznysových strategií. “Ještě před několika lety poptávali technologie spíše lidé z IT oddělení. V poslední době se ale ukazuje, že jsou technologie nedílnou součástí byznysu. Proto v KOMIXu chceme klientům pomoci dosáhnout jejich byznysových cílů,” vysvětluje Nikola Wimmerová.

Ukázka nového vizuálu s generálním ředitelem KOMIXu Tomášem Rutrlem.

V rámci rebrandingu KOMIXu vznikl také brandbook. Definuje KOMIX jako průvodce, který by měl být zosobněním polidšťování celého oboru IT. „Při uvažování o novém konceptu značky jsme si svět IT představili jako vesmír. Jako galaxii, ve které každý z nás rozumí něčemu jinému. Určitá výseč galaxie je pro nás viditelná, ale většina zůstává běžným smrtelníkům skrytá. A my chceme právě tyto části v novém přístupu značky odkrýt, vysvětlit je a stát se tak klientům průvodcem,“ říká k nové ideji KOMIXu Ondřej Roček, vedoucí externího kreativního týmu.

Nedílnou součástí rebrandingu je série nových vizuálů. Na každém z nich je vyobrazen jeden autentický člen posádky KOMIXu, který jako vesmírný průvodce symbolizuje jeho speciální dovednost. “Současně vznikl jeden univerzální vizuál s generálním ředitelem KOMIXu Tomášem Ruterlem. Ten symbolicky zve na vesmírnou misi, na jejímž konci je funkční a spolehlivé IT řešení, které pomáhá zlepšovat klientův byznys,” dodává Nikola Wimmerová.

Rebranding KOMIXu realizovali Ondřej Roček (strategie), Petr Hanousek (kreativa), Marek Šplíchal (kreativa a copy) a Jan Prell s Míšou Verbovou (design). Podílel se na něm také externí projektový manažer Pavel Starka.

SourceTZ KOMIX
Veronika Říčková
Devatenáct let zkušeností v médiích (jako novinářka i jako PR managerka)...

Nejnovější

Michal Franek (UltimateSuite): Po task miningu je ve světě velký hlad, jen v USA vzrostl zájem o 97 %

Optimalizaci procesů ve firmě, zvyšování efektivity a produktivity zaměstnanců a pomoc s rozhodováním při zavádění RPA. To všechno umí task mining. Skoro nikdo ho...

Produktový manažer v Pipedrive: Nejlepší výsledky máme díky svobodě a firemní kultuře

Produktový manažer má ve vývojářské firmě obzvlášť důležitou úlohu. Často řeší konkrétní problémy, které se týkají nejdůležitější složky celého byznysu: potřeb a spokojenosti zákazníků....

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...