fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Telco Kolaborativní software boduje

Kolaborativní software boduje

Historického maxima dosáhl v posledním kvartálu uplynulého roku obrat prodeje tzv. kolaborativního software – celkem 11 miliard dolarů. Odhady pro letošní rok počítají s růstem o 9 % a na konci roku 2019 by měla hodnota trhu činit víc než 45 miliard dolarů.

Odborníci v letošním roce očekávají výrazný růst poptávky po kolaborativních nástrojích a aplikacích pro skupinový chat. Dle předpovědi společnosti Synergy Research Group tento IT segment strmě poroste následujících pět let.

Jeremy Duke, hlavní analytik Synergy Research Group, za nárůstem popularity aplikací pro skupinový chat vidí jejich rychlé osvojení technologickými firmami a inovativními startupy, které hledají alternativu k tradičním komunikačním nástrojům. Dnes jsou žádané napříč firmami bez ohledu na jejich zaměření, včetně školství.

Výzkum Synergy Research Group také upozorňuje na klesající oblibu tzv. on-premise kolaborativních nástrojů, u nichž letos očekává další pokles, byť v řádu jednotek procent. 

- Reklama -

Zdroj: Lupa.cz

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...