fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Inovační výkonnost ČR v IoT pouze průměrná

Inovační výkonnost ČR v IoT pouze průměrná

Česká republika se podle srovnání inovační výkonnosti zemí Evropské unie zařazuje mezi tzv. střední inovátory. Investice do technologií Internetu věcí (IoT) ve středoevropském regionu narostly meziročně o 15 %, v Česku se odhaduje jejich výše za rok 2018 na 900 milionů dolarů. Podle analýzy International Data Corporation vynaložily vloni firmy ve střední Evropě na IoT celkem 11,3 miliardy dolarů. V globálním měřítku se očekává, že průmyslový sektor do nich letos vloží dalších 189 miliard dolarů. Podniky se z roku na rok více pouštějí do inovací, testování IoT řešení a komplexnější implementace postupně nahrazují pilotní projekty.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...