fbpx
Neděle, 5 července, 2020
Domů Aktuálně IBM vědcům zpřístupnilo své AI nástroje proti rakovině

IBM vědcům zpřístupnilo své AI nástroje proti rakovině

Technologická korporace IBM nedávno vyvinula tří nástroje umělé inteligence, které pomáhají vědeckým lékařům v boji proti rakovině. Nyní se firma rozhodla, že všechny tři nástroje převede na open source, tedy že je vědci budou moci volně využívat při svých výzkumech, uvedl server ZDNet. Jedná se o nástroje PaccMann využívající technologii deep learningu pro určení správného dávkování léků proti rakovině, Interact, který je online vědomostní bází a automaticky analyzuje lékařské dokumenty, časopisy a aktualizuje je o nové poznatky, a nakonecnástroj PIMKL, který lékařům pomáhá stanovit péči přizpůsobenou individuálním potřebám pacientů.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...