fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně Hodnota internetové ekonomiky jihovýchodní Asie se ztrojnásobí

Hodnota internetové ekonomiky jihovýchodní Asie se ztrojnásobí

Hodnota internetové ekonomiky jihovýchodní Asie zřejmě v letošním roce překoná hranici 100 miliard USD (2,4 bilionu Kč) a do roku 2025 se ztrojnásobí. Stane se tak jednou z nejrychleji rostoucích oblastí internetového obchodu na světě. Dosáhne toho díky mladé populaci v regionu, která stále více využívá chytré telefony prakticky pro vše, od bankovnictví přes hraní her po nákup letenek. Vyplývá to ze zprávy společností Google, Temasek Holding a Bain & Company.
V současnosti je v regionu 360 milionů uživatelů internetu, což je o 100 milionů více než před čtyřmi roky. Hodnota internetových transakcí v oblastech od maloobchodního prodeje po sdílení aut by se do roku 2025 měla zvýšit na 300 miliard USD. „Toto tempo růstu překonalo všechna naše očekávání,“ uvádí se ve zprávě.
„Připojení k internetu je nyní dostupné pro velkou část populace a důvěra spotřebitelů v digitální služby ze výrazně zlepšila,“ cituje ze zprávy agentura Reuters. Region jihovýchodní Asie zahrnuje Vietnam, Singapur, Filipíny, Indonésii a Malajsii. Je domovem služby pro sdílení jízd Grab či internetového prodejce Lazada, který patří skupině Alibaba.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...