fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně Google vstupuje do zdravotnictví, dostal se k datům milionů Američanů

Google vstupuje do zdravotnictví, dostal se k datům milionů Američanů

Americký technologický gigant Google podle pondělních The Wall Street Journal získal přístup ke zdravotním datům milionů Američanů napříč 21 americkými federálními státy. Domluvil si totiž partnerství se společností Ascension, což je druhý největší healthcare systém ve Spojených státech. Podle WSJ se Google dostal například k datům o laboratorních výsledcích, lékařským diagnózám, ale také ke kompletním zdravotnickým záznamům včetně jmen pacientů a jejich datu narození. Společný projekt nese název Project Nachtingale a začalo se na něm v tajnosti pracovat už minulý rok. Vše bylo završeno v pondělí, kdy mateřská firma Googlu Alphabet podepsala s Ascension dohodu.
Spolupráce umožní se Googlu dostat k datovým sadám, na kterých pak může testovat a ladit své nástroje využívající umělou inteligenci. Ascension zase věří, že Google svými nástroji pomůže zefektivnit chod klinik a stejně tak i bezpečí pacientů.
Google už v minulém týdnu koupil za 2,1 miliardy dolarů (48 miliard korun) výrobce chytrých fitness náramků a hodinek Fitbit. Jednalo se o největší akvizici ze strany firmy od roku 2014.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...