fbpx
Pondělí, 13 července, 2020
Domů Aktuálně Google v USA souhlasil s vyřešením vleklého sporu o sběr dat

Google v USA souhlasil s vyřešením vleklého sporu o sběr dat

Americká společnost Google ve Spojených státech souhlasila s urovnáním dlouholetého sporu o sběr osobních dat během snímkování ulic pro mapovou aplikaci Street View. Pokud soudce dohodu schválí, zaplatí Google 13 milionů dolarů (297 milionů Kč) organizacím, které hájí soukromí uživatelů. Firmě přitom podle některých názorů hrozila výplata odškodnění v řádu miliard dolarů, uvedla televize CNN. Kauza vypukla v roce 2010, kdy se ukázalo, že Google při fotografování ulic sbíral z bezdrátových sítí Wi-Fi osobní informace včetně e-mailových adres a případných hesel. Google nejprve tvrdil, že data získal nedopatřením, vyšetřovatelé ale zjistili, že příslušný program pro získávání informací byl do zařízení záměrně vložen už v roce 2007.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...