fbpx
Pondělí, 13 července, 2020
Domů Aktuálně Firmy sází na data, ale jen necelá polovina z nich má správná

Firmy sází na data, ale jen necelá polovina z nich má správná

Důležitost analýzy dat v obchodu narůstá a zaujímá klíčové postavení v rozhodovacích procesech mnoha firem. Jenže dle aktuálního průzkumu společností MIT SMR Connections a SAS, který se zaměřil na to, jakou důvěru mají podniky v údaje, které shromažďují a zpracovávají, se ukázalo, že pouze 43 % manažerů si myslí, že má přesná čísla, aby mohlo učinit správné rozhodnutí. Průzkum také zjišťoval, jaké metody jednotlivé společnosti využívají pro analýzu dat. Pouze 15 % respondentů pracuje s pokročilými analytickými nástroji. Ani ne každý desátý pak využívá automatizovanou analýzu a jen sedm procent vsází na umělou inteligenci a machine learning.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...