fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Firmy investují do analytických řešení, aniž by plně využívaly jejich potenciál

Firmy investují do analytických řešení, aniž by plně využívaly jejich potenciál

Podniky po celém světě chtějí vědět, kdo jsou jejich klienti a co chtějí. Proto jen letos zaplatí přibližně 189,1 miliardy dolarů za analytické modely, které jim mají pomoci zvýšit konkurenceschopnost a lépe reagovat na přání jejich zákazníků. Meziročně jde o 12% navýšení výdajů. Ovšem i přes nemalé pořizovací náklady podle průzkumu IDC pouze 35 % organizací zvládlo nové technologie správně implementovat a plně využít jejich potenciál.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...