fbpx
Středa, 19 února, 2020
Domů Aktuálně Firmy investují do analytických řešení, aniž by plně využívaly jejich potenciál

Firmy investují do analytických řešení, aniž by plně využívaly jejich potenciál

Podniky po celém světě chtějí vědět, kdo jsou jejich klienti a co chtějí. Proto jen letos zaplatí přibližně 189,1 miliardy dolarů za analytické modely, které jim mají pomoci zvýšit konkurenceschopnost a lépe reagovat na přání jejich zákazníků. Meziročně jde o 12% navýšení výdajů. Ovšem i přes nemalé pořizovací náklady podle průzkumu IDC pouze 35 % organizací zvládlo nové technologie správně implementovat a plně využít jejich potenciál.

Nejnovější

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...