fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Facebook koupil firmu zabývající se ovládáním pomocí myšlenek

Facebook koupil firmu zabývající se ovládáním pomocí myšlenek

Americká internetová společnost Facebook koupila firmu CTRL-labs, která se zabývá vývojem technologií umožňujících ovládat elektronické přístroje pomocí myšlenek. Oznámil to viceprezident společnosti Facebook Andrew Bosworth, o finančních podmínkách převzetí ale nic bližšího neuvedl. Podle zdrojů televize CNBC činila hodnota transakce 500 milionů až jednu miliardu dolarů (11,8 miliardy až 23,6 miliardy Kč). Převzetí firmy CTRL-labs je podle Boswortha součástí snahy o vytvoření „přirozenějších, intuitivnějších způsobů interakce se zařízeními“. Za vizi spolupráce s CTRL-labs označil Bosworth náramek převádějící signály vysílané neurony do digitální podoby.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...