fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně Facebook a zesnulí

Facebook a zesnulí

Provozovatel sociální sítě Facebook se chystá zastavit zasílání upozornění o narozeninách zesnulých jejich dosud živým přátelům a rodinným příslušníkům. Pomoci ušetřit má umělá inteligence, která bude profily zemřelých vyhledávat, uvedla agentura AP. Facebook také oznámil, že v profilech, které budou takzvaně memorializovány, tedy označeny jako ty, jejichž majitelé už nejsou mezi živými, zavede rubriku s názvem „tribute“ (projev úcty). Na toto místo pak bude možné přidávat vzkazy a sdílet fotky jako vzpomínku na zesnulé.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...