fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně Energetické firmy chtějí využívat internet věcí a 5G, bojí se ale bezpečnosti

Energetické firmy chtějí využívat internet věcí a 5G, bojí se ale bezpečnosti

Více než 60 procent podniků z 11 zemí světa, které podnikají v oblasti energetiky, tvrdí, že hrozby kybernetické bezpečnosti povedou k tomu, že nebude uskutečněna větší konektivita a propojení mezi jednotlivými přístroji. Přibližně 74 procent firem také tvrdí, že bezpečnostní hrozby brání zavádění především 5G a IoT technologií v energetickém sektoru. Zároveň ale také 88 procent uznává obchodní a strategický význam technologie 5G v příštích pěti letech.

Vyplývá to ze studie, kterou vytvořila právní společnost Osborne Clarke. Podle ní mají firmy také obavy, jak mají uplatnit nové směrnice GDPR týkající se ochrany osobních údajů v případě IoT přístrojů. „Je zřejmé, že společnosti značné váhají se zaváděním nových technologií kvůli bezpečnostním otázkám a otázkám soukromí. Energetické společnosti by proto měly použít vhodný software k šifrování a kontrolu datových toků. Zároveň by systémy měly spolupracovat, aby rozhodnutí v případě bezpečnostních hrozeb mohlo být přijato rychle,“ tvrdí Ashley Hurst, partner ve společnosti Osborne Clarke.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...