fbpx
Domů Aktuálně Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb požadují také zákazníci pojišťoven. Podle Václava Bálka z Allianz pojišťovny již 80 procent nových klientů volí zasílání dopisů elektronicky, papír je pro ně neefektivní a obtěžující. Pojišťovny, které se digitálnímu trendu nepřizpůsobí, jistě budou ztrácet tržní podíl, shodují se odborníci. A jak se snaží nejčastěji své služby digitalizovat? „Například smlouvu si sjednáte on-line, zaplatíte, v elektronické podobě dostanete veškerou dokumentaci. Zároveň máte on-line možnost sledovat vývoj likvidace případné pojistné události,“ popisuje jednu z již standardních metod Milan Káňa, tiskový mluvčí pojišťovny Kooperativa.

- Reklama -

Nejnovější

Gartner: Výdaje na IT v roce 2021 opět porostou

Pouze dvě země zaznamenaly v minulém roce růst výdajů na IT: Čína a Jižní Korea. Zbytek světa postihl podle serveru INSIDE pokles přibližně o 2,5 %...

S rychlým doručením dvojnásobná útrata. Super zoo a DoDo ukazují, že online prodej s kvalitní logistikou se vyplácí

Nákupní chování Čechů se během uplynulého roku výrazně změnilo. Mnohem více nakupují online a roste i výše jejich objednávek. Ukazuje se, že jednou z...

Pandemie koronaviru změnila e-shopy: Nároční zákazníci tam tráví daleko více času. E-shopy potřebují zásadní investice

Na jednu stranu přesvědčení, že zákazníci budou přicházet sami i po uvolnění restrikcí v retailu a že výdělky budou vyšší než loni. Na straně...

Gartner: Většina firem plánuje své zaměstnance k očkování proti koronaviru povzbuzovat, nebude ho ale vyžadovat

Podle průzkumu společnosti Gartner bude 8 % zaměstnavatelů vyžadovat očkování zaměstnanců proti nemoci covid-19 před jejich návratem z home officu na pracoviště. Celkem 71 %...

SAS: Umělá inteligence může být zaujatá

Firmy, které plánují zavést umělou inteligenci (AI), musí kromě etiky a ochrany osobních údajů dbát také na standardy, které eliminují riziko škodlivých rozhodnutí. Umělá...