fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb požadují také zákazníci pojišťoven. Podle Václava Bálka z Allianz pojišťovny již 80 procent nových klientů volí zasílání dopisů elektronicky, papír je pro ně neefektivní a obtěžující. Pojišťovny, které se digitálnímu trendu nepřizpůsobí, jistě budou ztrácet tržní podíl, shodují se odborníci. A jak se snaží nejčastěji své služby digitalizovat? „Například smlouvu si sjednáte on-line, zaplatíte, v elektronické podobě dostanete veškerou dokumentaci. Zároveň máte on-line možnost sledovat vývoj likvidace případné pojistné události,“ popisuje jednu z již standardních metod Milan Káňa, tiskový mluvčí pojišťovny Kooperativa.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...