fbpx
Čtvrtek, 20 února, 2020
Domů Aktuálně Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb žádají sami zákazníci pojišťoven

Elektronizaci služeb požadují také zákazníci pojišťoven. Podle Václava Bálka z Allianz pojišťovny již 80 procent nových klientů volí zasílání dopisů elektronicky, papír je pro ně neefektivní a obtěžující. Pojišťovny, které se digitálnímu trendu nepřizpůsobí, jistě budou ztrácet tržní podíl, shodují se odborníci. A jak se snaží nejčastěji své služby digitalizovat? „Například smlouvu si sjednáte on-line, zaplatíte, v elektronické podobě dostanete veškerou dokumentaci. Zároveň máte on-line možnost sledovat vývoj likvidace případné pojistné události,“ popisuje jednu z již standardních metod Milan Káňa, tiskový mluvčí pojišťovny Kooperativa.

Nejnovější

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...