fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Digitální dvojčata umožňují simulování výrobních procesů

Digitální dvojčata umožňují simulování výrobních procesů

Analytici odhadují, že do roku 2020 bude celosvětově existovat více než 20 miliard senzorů, koncových bodů a tzv. digitálních dvojčat pro miliardy věcí. Digitální dvojče je virtuální reprezentací fyzických objektů, procesů, lidí, dat, systémů nebo prostředí. V současnosti se využívá zejména pro monitorování a simulování výrobních procesů.

Technologii lze využívat i při simulacích a modifikaci již zavedených logistických nebo výrobních procesů. V takovém případě se využívá zejména pro analýzu reálných dat nebo předpovídání chování systémů. V podnicích budou digitální dvojčata postupně zlepšovat možnosti sběru a vizualizace, aplikace vhodné analytiky.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...